Дієта з високим вмістом вуглеводів може прискорити біологічне омолодження
Дослідження Сіднейського університету показало, що чотири тижні харчування з високим вмістом вуглеводів знижують біологічний вік у людей 65-75 років.
Ключове слово
Останні матеріали України за ключовим словом вуглеводи, відсортовані за датою публікації.
Дослідження Сіднейського університету показало, що чотири тижні харчування з високим вмістом вуглеводів знижують біологічний вік у людей 65-75 років.
Дієтологи підкреслили, що схуднення можливе навіть за рахунок вуглеводів, якщо обирати продукти з високим вмістом клітковини та корисними мікроелементами.
Сучасні експерти підтвердили корисність яєць, кави та вуглеводів, якщо їх правильно додати до раціону.
Правильне харчування після навантаження критично важливе для м'язового зростання та відновлення. Експерти радять не замінювати їжу добавками, а зосередитися на складних вуглеводах та білках.
Дієтологи розвінчали популярні міфи: продукти, які довго вважали шкідливими — від яєць до кави й глютену — насправді можуть бути корисними для здоров'я, якщо споживати їх помірно та правильно.
Спеціаліст розкриває, чому популярні продукти, такі як фрукти, хліб та крупи, при надмірному вживанні можуть спровокувати неалкогольний жировий гепатоз.